20.07.2010

Nanik Atak





Beni benden daha iyi tanıyor,
neyi neden yaptığımı veya yapmadığımı benden daha iyi biliyor,
hatta müneccim misali verebileceğim olası tepkileri dahi önceden kestirebiliyor ve bunu ustaca kurgulanmış nedenlere dayandırıp beni her defasında hayretten hayrete düşürmeyi becerebiliyor oluşunuzu takdire şayan buluyorum evet ancak bilmediğiniz ve muhtemelen hiç de öğrenemeyecek olduğunuz bir şey var :


                                                           O şey BEN değilim !







                                                                              


(8 Temmuz 2007)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hangimiz o tanınanız ki??..
ben değilim mesela..
pırlanta gibi kadınım..
her yüzeyim ayrı bir ben yansıtır..

=D..

atalet..

Sevgi Gibi dedi ki...

eh atalet, ona ne şüphe :))
ben de ayın karanlık yüzüyüm sanırım, kimse görmesin beni diye ;)