30.09.2010

paylaş-ma



"Bir diyalog iki monologdan daha iyidir."


Ne mutlu size!

5 yorum:

şafak dedi ki...

: )
kendine
bir "sen"den
bir parça katttığında
haliyle kendinde bir den fazla kişi olacağından
kendi kendine konuşsan bile : )
bu bir diyalog olabilir ...
/ yaa böyle işte : )
mecbur kalırsam her türlü yorabilirim : )
bir nevi uyariydi bu : )
beni sıkıcı ve "ne diyo bu be" dedirtici yorumlar yapmak zorunda birakmayin : ) acimam, yaparim : )/

Adsız dedi ki...

ben oyumu kakafoniden yana kullanıyorum..

=)
sevgimle..
atalet

Sevgi Gibi dedi ki...

Canımcım Şafakcım,
ne demek istiyor olabileceğini anlamadım. işin fenası yorumundan sonra yaptığım alıntıyı da anlamadım :))
zannediyorum ki uyarı görevini layığıyla ifa ettin :P

Ataletim, ciddi değilsin dimi :))

oyumben dedi ki...

İki kişilik monologdan daha kötüsünü bilmiyorum.

Sevgi Gibi dedi ki...

ben de öyle.